CIDEX s.r.o.

Obytný PARK PÍŠŤOVY - domy Chrudim
Představujeme Vám a nabízíme nové moderní bydlení v klidné části plné zeleně v blízkosti řeky Chrudimky v již obydlené části města Chrudim s kompletní občanskou vybaveností. Kromě rodinných domů, zde vzniknou i bytové jednotky ve viladomech, jejichž součástí jsou bazény, které jsou v ceně bytové jednotky. Zároveň nabízíme prodej pozemků pro výstavbu RD. V obytném souboru Park Píšťovy bude vybudováno i několik klidových zón pro posezení s přáteli nebo vyžití dětí. Zahájení výstavby předpokládáme v 1.Q. roku 2010. Dokončení I. etapy pak v 3.Q. roku 2011.

Zděné domy z materiálu Porotherm budou zhotoveny v provedení 2+kk až po dvougenerační 7+kk s parkovacím stáním nebo garáží. U řadových domů a Viladomů jsou navrženy balkony nebo terasy. Řadové atriové domy mají své vlastní atrium ve středu obytného prostoru.

Rodinné domy jsou navrženy převážně jako nízkopodlažní zástavba. Celý prostor obytného parku bude členěn pouze zelení, živými ploty a eventuelně nižšími stromy. Budoucí majitelé jednotlivých domů se mohou částečně podílet na dispozičních řešení domu. Sami si vyberou vybavení svého domu, tak aby byli ve svém novém domě co nejspokojenější. V souladu s jejich požadavky bude dům upraven a vybaven. Prodej domů je již zahájen v našem prodejním místě v Chrudimi, ul. Břetislavova 63, telefon: 606 687 923, e.mail: info@parkpistovy.cz.

V 1.etapě výstavby Obytného Parku Chrudim Píšťovy bude realizováno 20 – 30 rodinných domů různých typů – řadový, řadový atriový, atriový, viladomy a řadové viladomy. Pokračování výstavby v dalších etapách je uvažováno tak, aby obyvatelé nových rodinných domů byli minimálně omezeni další výstavbou.

Polohu města Chrudim v rámci Pardubického kraje lze hodnotit jako velmi exponovanou, což je dáno blízkostí a dostupností krajského města, které je populačním i ekonomickým centrem kraje. Význam polohy jako rozvojového faktoru umocňuje fakt, že se Chrudim nachází v těsném zázemí metropolitního areálu hradecko-pardubické aglomerace, který je podle počtu obyvatel (necelých 300 tis.) pátým nejlidnatějším urbanizovaným prostorem v ČR (po Praze, Brnu, Ostravě a severočeské aglomerace).
CIDEX s.r.o. Adresa : http://www.domy-chrudim.cz/
Kategorie: Bydlení­, nemovitosti
Klíčová slova: Park Píšťovy, Domy Chrudim